Olivpicnic...

i Domkyrkoparken hade vi idag Esset och jag medan grabbarna övade dykning i premiäröppnade Tinnis. "Vill du ha en glass" frågade jag. "Nä, oliver istället" sa Esset så så fick det bli, grön eller svart gör det samma har hon sagt. Innan picnicen reashoppade hon ett par rosa jeans och en sommarrandig kofta sen blev det en tur till leksaksaffären där hon förälskade sig i en lila boa... men mest av allt i en rosa resväska på hjul som hon hade mycket svårt att skiljas ifrån. Efter shoppingen blev det en spontanfika hos fina GM:sarna i solen. Njuter verkligen av att det är sommar adjöss till det vinterinrutade vardagslivet. På torsdag slutar eleverna och idag hade jag min sista riktiga lektion. En lektion på hela dagen men ändå fullt upp från morgon till em. Åtgärdsprogram ska avslutas, föräldrar informeras, utredningar skickas, avslutningslunch och friluftsnatt planeras, läskedjor rättas osv i all oändlighet, eller iallafall till nästa onsdag...
Silverskorna med rosett har hängt med länge och blivit ganska slitna av att promenera i dagis sandlåda så dessa underbara lackisar har fått ersätta dem nu. H&M såklart...
Igår kussepussades det för fullt...

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken lite modesessa hon är!! De nya skorna är ju helt lövly!!

2012-06-11 @ 22:04:21
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com
Postat av: Cathrine

Åh så söt hon är!! Väldigt fina lackskor, passade min smak!;-) Kram

2012-06-12 @ 08:18:53
URL: http://catho13.blogspot.se
Postat av: dianasdrömmar

Vilken sötnos, en riktig liten prinsessa :) kram Diana

2012-06-12 @ 19:18:15
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: idavida

Ja visst är de fina eller var, eftersom hon vägrar skiljas ifrån dem har de tyvärr gjort henne sällskap i sandlådan :). Vilken fin blogg du har Diana! Rolig blandning av allt!

2012-06-12 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0