Triss i tårtor!

Med risk för att vara tjatig, fyller man 33 måste man bjuda på samma tårta 3 gånger, här i en överexponerad variant utan mango. Vi brukar grilla och äta tårta hemma hos familjen R i Ljungsbro omkring min födelsedag tillsammans med familjen W. Planen var utegrill och invigning av den nya fina terrassen men iskalla juni stoppade oss. Istället blev det stekt kött och fisk och innemys - mysigt det också förstås.
 
 
Killbordet servas
De glada femåringarna hade så roligt att det utbröt stort gråtkalas när det var dags för hemgång. 
Finfina presenter fick jag av tjejerna, de vet vad som kretsar i mitt huvud nu...
Och nu har jag försökt sova ett tag men det gick inte... för mycket tankar i huvudet helt enkelt, en joggingtur är nog ett bättre alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0